נזקי גוף וביטוח

אנו במשרד גרציק – אביב מייצגים לקוחות בתביעות נזיקין/חבויות כנגד גופים ציבוריים ופרטיים, לרבות חברות הביטוח, לשם קבלת פיצוי כספי בעקבות פציעות ו/או מחלות מגוונות.
תחום תביעות הנזיקין/חבויות הינו מגוון, וכולל עילות תביעה שונות המבוססות על חוקים ופסיקה. בין יתר התביעות שאנו במחלקת נזיקין עוסקים בהן, ניתן למצוא תביעות נגד עיריות או רשויות מקומיות אחרות (מושבים, קיבוצים וכיו"ב) בגין פציעות בשטח הציבורי, תביעות נגד מעבידים ובעלי מקרקעין פרטיים (בית מלון, קניון, בעל עסק, בריכה וכיו"ב), תביעות נגד בעלי מקצוע שהתרשלו, תביעות נגד חדרי כושר ועוד.
פציעות רבות מתרחשות במהלך העבודה או בדרך אליה/ממנה, בשטחים ציבוריים או פרטיים, וגורמות לנכות לכל החיים. נפגעים בתאונות סובלים לרב מהפסדי שכר, הוצאות רפואיות, צורך בקבלת עזרה מהזולת וסיעוד וכיו"ב. תכלית התביעה הנזיקית היא לפצות את הנפגע על כל נזקיו והפסדיו, ולאפשר לו לשקם את עצמו ולהתקיים באותה רמה, לפחות, בה חי לפני התאונה.
נפגעים רבים אינם מודעים לאפשרות לתבוע בנזיקין את מקום העבודה, בנוסף על התביעה מול הביטוח הלאומי (תאונת עבודה) או את הרשות המקומית/בעלי המקרקעין האחראים לתאונה.
תביעות בתחום הנזיקין דורשות הוכחת "אשמה" של גרימה לנזק. לא אחת מגיעים אלינו נפגעים הסבורים שפציעתם ארעה "באשמתם" או שאין אחראי לתאונה. אנו בעלי ניסיון רב וחדורי מטרה, להוכיח בכל תיק את אשמת הצד שגרם לנזק. לצורך כך, אנו עורכים חקירה יסודית של נסיבות התאונה, אוספים את כל הראיות הרלוונטיות, עובדים עם מומחים בתחומים שונים (בטיחות, הנדסה, חשמל ועוד), עורכים מחקר משפטי ומקצועי, ונוקטים בפעולות רבות ומגוונות שנועדו להוכיח ולשכנע את בית המשפט שהתאונה בה נפגע הלקוח שלנו ארעה בשל אשמה של אחר, ושהלקוח זכאי לפיצוי המירבי בשל פציעתו.

Scroll to Top